Nieuws

Het belang van een beurswand bij beurzen

Het ideale platform om in direct contact te komen met uw doelgroep zijn beurzen. Op een beurs komen bezoekers die interesse hebben in uw branche, door de aanwezige concurrentie is het belangrijk om onderscheidend te zijn om zo te zorgen voor een unieke positionering. Dit is de uitgelezen kans om uw product of dienst bloot te stellen aan bezoekers waarbij zij overgehaald dienen te worden door het aanbieden van een uniek product of dienst. Bent u binnenkort aanwezig op een beurs met uw bedrijf? Dan is het belangrijk om goed na te denken wat uw strategie zal zijn wat getoond wordt op een beurswand

Uw beurswand multifunctioneel inzetten

Om een beurswand optimaal te laten renderen is het belangrijk dat het aan een aantal punten voldoet. Zo dient de beurswand:

  • Flexibel inzetbaar te zijn
  • De printbanen moet kunnen verwisselen zodat dit geen problemen oplevert bij eventuele volgende evenementen.
  • Gemakkelijk te monteren zijn, zodat de beurswand gemakkelijk en snel kan worden opgezet.

Opvallen met uw bedrijf tijdens een drukbezocht evenement

Hoe kunt u ervoor zorgen dat u zo optimaal mogelijk scoort op een beurs waar vele concurrenten of alternatieven aanwezig zijn. Wij geven u de ultieme tips om te shinen op evenementen:

  • Denk goed na over waarom jullie als bedrijf uniek zijn, wat onderscheidt uw bedrijf en wat is de reden dat bezoekers voor u moeten kiezen of in zee moeten gaan.
  • Benadruk overtuigende unique selling points.
  • Enthousiasme is belangrijk, met een positieve houding trekt u eerder de aandacht van het publiek en laat u een positieve indruk achter.
  • Consistentie is van ultiem belang, hiermee bedoelen wij dat de stand, marketing en promotie dezelfde stijl moet hebben om als brand één uitstraling te hebben.
  • Een interactieve stand is vaak handig om te gebruiken hierbij creëert u als bedrijf, een bepaalde interactie met het publiek.

Kortom hanteer een duidelijke strategie waarmee u het publiek over een bepaalde drempel heen haalt. Een beurs is namelijk de ultieme gelegenheid om een prospect te laten converteren naar het gewenste doel.

Reageren is niet mogelijk

Thema door Anders Norén